Сервистер

Тегін сервистерді таңдау және күйіне келтіру www.tarlancard.kz Интернет-сайтында «Жеке кабинетте» немесе қайта қоңырау шалу нөмірлері: 8 80 50 800 800; "Қазақтелеком" АҚ-ның абоненттері үшін 590 900 (алты таңбалы нөмірі бар қалаларға) және 2 590 900 нөмірі де мүмкін (Алматы қ. үшін).

Сервистер нөлдік комиссиямен ұсынылады.

  • "Tarlan card" картасынан қаражаттарды "Tarlan card" картасына аудару.
  • PIN-кодты термей "Tarlan card" карталарының қызметтері мен сервистеріне қосылу ("НАА бойынша авторландыру"). Сервис ПИН-кодты термей, қоңырау жасау және сервистерді басқару мүмкіндігін береді. Аталмыш сервисті пайдалану үшін картаның иесі қоңырау шалатын телефонның тікелей қосылыс нөмірлерін (мысалы, үй, жұмыс) тіркеу қажет. Нөмір дұрыс анықталған кезде жүйе автоматты түрде авторландыруды іске асырады және қызметтерге қосылысты ұсынады.
  • Абонентті қысқартылған (2-таңбалы) терумен шақыру ("Жазба кітапшасы"). Сервис абонентті шақыруды елеулі жеңілдетеді, себебі абоненттің толық нөмірінің күрделі цифрлар әрекетінің орнына тек тікелей теру нөмірінің екі цифрын ғана теру жеткілікті.
  • Ағымдағы уақыт мезетінде нақты бағыт бойынша қосылу құны туралы ақпарат алу (Ағымдағы тарифті автохабарлаушы).
  • Жасалған қоңыраулар мен Интернет желісіне қосылудың статистикасын қарап шығу. Келіссөздер (қоңыраудың күні, қоңыраудың ұзақтығы, бағыты, қоңыраудың құны және т.б.) және Интернет желісіне қосылу (қосылу уақыты, күні, сеанстың ұзақтығы) туралы нақтыланған есеп.

 

Қолдау қызметінің телефоны: 8 800 080 5000 (Қазақстан бойынша қоңырау шалу тегін)